ויזה לארה”ב :מסוג E-2 – הכרזה של שגרירות ארה”ב בישראל על החלת אשרה למשקיעים E-2 על ישראלים

מעכשיו – ישראלים זכאים לאשרת משקיע (ויזת משקיע)

שגרירות ארה”ב בישראל שמחה להודיע, בעקבות חתימת אמנה בין ישראל לארה”ב, על החלת הזכאות לויזת משקיע מסוג E-2 על בעלי נתינות ישראלית, וזאת החל מ-1 במאי 2019.

אשרה מסוג E-2 היא אשרה זמנית (שלא למטרת הגירה) למי שמעוניין לפתח, לנהל או לספק מיומנויות מיחדות למיזם/פרויקט שבו הבעלים (מבקש האשרה) משקיע סכום הון ניכר. עם החלת האשרה מסוג E-2 נוצרה למשקיעים ישראלים הזדמנות להשקיע בכלכלה האמריקאית ולשלוח לארה”ב עובדים בעלי הכשרה.

באותו אופן, אזרחי ארה”ב יהיו זכאים לפנות בבקשה לאשרה לצורך השקעה בישראל. בכדי שהמשקיע הישראלי יהיה ראוי לאשרה הנ”ל צריכים להתקיים התנאים הבאים:

· ההשקעה הכספית צריכה להיות משמעותית ומספיקה להבטיח תיפעול מוצלח של המיזם/פרויקט.

· העסק צריך להיות מיזם/פרויקט ממשי פעיל.

· המשקיע צריך לנסוע לארה”ב כדי לפתח ולנהל את הפרויקט.

· אם המבקש אינו המשקיע, הוא או היא צריכים להיות מועסקים בפרויקט בתפקיד של פיקוח, או ניהול, או בתפקיד הדורש מיומנות מיוחדת בדרגה גבוהה.

המעוניינים בהגשת בקשה לאשרה הנ”ל לארה”ב מופנים לעיין בתשומת לב ברשימת הדרישות המפורטת באתר האינטרנט של שגרירות ארה”ב בירושלים. יש למלא את הבקשה בקפדנות ולעקוב אחר השלבים הנדרשים.

לאחר שהמחלקה הקונסולרית של השגרירות מקבלת בקשה מלאה ובוחנת את התיעוד הראייתי המצורף לה, יתואם עם המבקש מועד לראיון בתל-אביב.

בראיון יתקיים דיון על פרטי העסק נשוא הבקשה ועל ההשקעה הכספית, על ההסטוריה של העסק ועל התכנית העסקית, וכמו כן ידון הניסיון המקצועי של המשקיע.

If you have any questions please email jacob@h1b.biz or on whatsapp: 1-619-203-9944 to discuss. Please also remember to follow us on FacebookYoutubeTwitter, and Instagram.

Capture